ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШВЕЦІЇ

І.І. Капустян

Анотація


Стаття присвячена аналізу проблем інформатизації освіти в країнах Європейського Союзу,
зокрема, доступу студентів та педагогів вищих навчальних закладів Швеції до електронних засобів
навчання, мережі Інтернет для покращення якості безперервного навчання.
Ключові слова: комп'ютеризація шкіл та вищих навчальних закладів, мультимедійні засоби
навчання, комп'ютерна грамотність.


Повний текст:

PDF

Посилання


Всесвітня доповідь ЮНЕСКО про комунікацію та інформацію в 1999-2000. -

http://www.polpred.com/free/unesco/2.htm.;

Крейг Баррет: России нужны цифровые

преобразования. - http://www.computerra.ru/focus/34370/.;

національні стандарти технічної підготовки (National Educational Technology Standards, NRTS) - http://www.cnets.iste.org;

Патаракин Е.Д., Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 - М.: "Современные

технологии в образовании и культуре", 2009. - 176 с.;

Key Data on Information and Communication

Technology in Schools in Europe. ;

About the OU: How does distance learning work at the OU.

http://www.open.ac.uk/new/what-is-the-ou.shtml;

Малицька І.Д. Інформаційне забезпечення сучасної

освіти в діяльності міжнародних європейських організацій/ І.Д. Малицька//Засоби і технології

єдиного інформаційного освітнього простору. – Київ: Атіка, 2004. – С .204 – 209.;

Овчарук О.В.Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій /

О.В. Овчарук // Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору. – Київ: Атіка,

– С .170 – 175.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2311-214X 

Адреса редакції, видавця: 03187, Київ-187, пр. Глушкова, 4д, к.501 , тел: 044-521-32-63 ,
e-mail: apspp@ukr.net

 

© КНУ імені Тараса Шевченка, 2003-2016