ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Атрощенко Т. О. Атрощенко Т. О.

Анотація


У статті розкривається значення толерантності та міжетнічної толерантності як професійних якостей особистості сучасного вчителя початкової школи. Обґрунтовуються особливості формування міжетнічної толерантності майбутніх вчителів початкової школи у процесі позааудиторної професійно спрямованої діяльності.

Ключові слова: професійна підготовка, вчитель, початкова школа, міжетнічна толерантність, позааудиторна робота.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2311-214X 

Адреса редакції, видавця: 03187, Київ-187, пр. Глушкова, 4д, к.501 , тел: 044-521-32-63 ,
e-mail: apspp@ukr.net

 

© КНУ імені Тараса Шевченка, 2003-2016