МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МОВЛЕННЄВО-РИТОРИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Бондаренко Г. Л. Бондаренко Г. Л.

Анотація


Стаття присвячена актуальній проблемі фахової підготовки сучасного вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності. Обґрунтовано поняття «мовленнєво-риторична діяльність учителя початкової школи». Схарактеризовано основні методичні засади підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності, зокрема: загальнодидактичні та специфічні принципи, дидактичні умови, форми, методи та дистанційні технології навчання.

Ключові слова: методичні засади, підготовка вчителя початкової школи, мовленнєво-риторична діяльність.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2311-214X 

Адреса редакції, видавця: 03187, Київ-187, пр. Глушкова, 4д, к.501 , тел: 044-521-32-63 ,
e-mail: apspp@ukr.net

 

© КНУ імені Тараса Шевченка, 2003-2016